28 de febr. 2009

Parc de les Granotes de Tarragona


TARRAGONA, 26/01/2009
Les obres per dignificar el parc de les Granotes de Tarragona començaran abans d'un mes
.- La constructora Becsa S.A. té, a partir d'aquest dilluns, un mes per iniciar els treballs que convertiran el parc de les Granotes de Tarragona en un jardí romà. La Junta de Govern de Tarragona ha aprovat aquest dilluns al matí el projecte per dignificar el parc del Miracle, popularment anomenat parc de les Tres Granotes, que des de fa deu anys es troba deteriorat. Tal com s'especifica en el projecte, el Jardí Romà constarà d'uns horts de l'època romana on hi hauran espècies típiques de l'imperi, com alzines, figueres i roures, entre d'altres. Els treballs per construir el Jardí Romà, que tenen un termini de sis mesos, compten amb un pressupost de més de 555.000 euros.

Algú a vist les maquines fen feina?















Algú a vist les maquines fen feina?

FUM, FUM, FUM......................................................................

7 comentaris:

Kiko ha dit...

Esto es in civismo de la gente, de unos cuantos guarros e irresponsables y lo que puede hacer este gobierno municipal ni ningún otro es tener una persona las 24 horas vigilando y otra o dos mas limpiando, el in civismo de la gente de las persona no tiene culpa nadie, supongo que existirá un cuadrante de cuando pasan los operarios a limpiar y seguro que pasamos dos minutos mas tarde lo encontraremos limpio, eso mas que el ayuntamiento se trata de educar a la gente, al ciudadano.
Salud.

Apa Noi ha dit...

esto KIKO son fotografias en un tiempo de dos años, pero de lo que me quejo es de lo que dicen los politicos, segun sus propias palabras, tendrian de haber comenzado las obras
pero como peudes ver tu mismo, nada de nada y de nada......
salut

pd/ como no pongan unas ranas en un estanque, les dire todo lo qe me se antoge, por incompetentes

Miamimemata 2.0 ha dit...

SOMOS UNOS GUARROS!!!!
SALUDOS

Miamimemata 2.0 ha dit...

Espero que una vez finalizado el proyecto seamos más cívicos
FORÇA NASTIC

Blas Jesús Sánchez González ha dit...

Yo testi-fico que está tan dejado como hace diez años atrás.

Apa Noi ha dit...

Una curiositat
Si amplieu la fotografia primera, que es la del projecte, podreu veurà las faroles que pensen posar . Però segons la normativa de contaminació lumínica, aquest fanals no compleixen amb la mateixa,
així com moltes de la nostra Ciutat, com per exemple las faroles tipo bola, i que no estan modificades i la llum il·lumina el cel.

salut

Kiko ha dit...

Pásate por mi blog, te alegraras la vista con una fotografías de hace 4 días.
Dime que te parecen y es que me picasteis y me puse ha buscar.
Salud.